fredag, oktober 20, 2006

 

Chokolademageriet og en dejlig middag

Sandra skrev: I går skulle vi på Chokolademageriet (Krista, Diana og jeg) Vi kom måske lidt for tidligt så vi gik hen i en butik der hed frk. Malou. Så gik vi tilbage til Mageriet og nu var der åbent så gik vi der ind og lavede en marzipantærte.
Så gik vi hen til bussen og tog den hjem. Da vi kom hjem skulle vi lige vente på Thorkild, Jacob og
lille Viktor Valentin. Da de kom hjem spiste vi frokost.
Bagefter så vi film og lavede forskellige net og Viktor fik en lille gave af Krista, en hun havede købt i frk. Malou. Så tog Krista og jeg op og fodrede katte for Niels og Simone det var nogen søde katte.
Så spiste vi forret, hovedret og dessert. Vi spiste antipasti, Lammekølle med tortilla chips og guacamole og Marzipan sandwich. Til slut ryddede vi op og spillede røvhul til vi gik i seng.

Diana skrev: På min marzipantærte står der Diana, men jeg skrev det ikke selv.I går legede jeg med Rikke og jeg kunne stå på hovedet i 11 sekunder.

Comments: Send en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?