mandag, april 30, 2007

 

Familiefrokost igen



Efter marts måneds udfald (Krista og jeg strøg på fjeldet) var de 4 fra Helsinge samt Jacob og Viktor på besøg i går (29. april) til familiefrokost.


Rikke var hængt op med en "afbudsfødselsdag" og Mette skulle dyppes med en kajak. (Jeg håber det gik godt?)


Det var lige før det havde været behageligt at sidde ude, men vinden var alligevel lidt for skarp, så vi nøjedes med at gå ud før, mellem og efter retterne.


Viktor nyder sine nye muligheder, nu da han kan gå uden støtte næsten hvor han vil. Jorden i potterne var nok det mest interessante, eller også mente han bare, at det vel egentlig ikke var der jorden skulle opbevares, når den er så god til mange andre ting. Rudevask for eksempel.


Han deltog dog ikke i fodboldkampen efter frokosten, selv om der blev nedlagt forbud mod tacklinger fra de voksnes side.





Comments:
Tak for en dejlig frokost :-)

Jeg bliver lige nødt til at komme med en lille rettelse: Viktor deltog i allerhøjeste grad i fodboldkampen, som man da også kan læse på hans blog. Hans tempo var bare ikke helt højt nok til at få boldkontakt ;-)

Det gik forresten rigtig godt for Mette - måske lige bortset fra at hun ikke havde solcreme på, og tilbragte det meste af en dag på vandet. Heldigvis er hun forholdsvis solstærk, hvis det havde været mig havde jeg lignet en kogt hummer!
 
nåååårh nogle søde billeder af den lille skat. Det var ærgerligt at jeg gik glip af bold + jeres selskab (og mad ;-) ). Til gengæld var det sjovt på vandet... omend koldt til sidst. Blev slet ikke dyppet, i øvrigt. Vi ses til konfirmation i Jylland lige om lidt.
Kh Mette
 
Send en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?