torsdag, maj 17, 2007

 

Gamle mænd og cykler!!


Jeg har ondt af mig selv.

Krista tager en forlænget week-end i Saas-Fee, og jeg skulle have lavet en masse herhjemme imens og hvad sker der så.

På vej hjem fra arbejde i går (onsdag) kvajer jeg mig på cyklen, står på hovedet, eller rettere højre skulder over styret og tilbringe resten af aftenen sammen med Krista på skadestuen. Dom: Skulderen af led (den kunne sættes på plads) og mindst et overrevet ledbånd (som altså ikke kan holde skulderen på plads), så: ´Hold skulderen helt i ro i to uger (Dette er skrevet med venstre hånds pegefinger). Forbindingen må ikke fjernes endsige løsnes og den er ikke særlig egnet til brusebad, så det hedder etagevask de næste to uger.
Der er ingen cup match i orientering for mig på søndag og cykelsæsonen bliver kortet af med et par uger lige midt i kampagnetiden (vi cykler til arbejde).
Peder Tjervaag. Hvis du ser dette skal du vide, at jeg nu virkelig føler hvad du gik igennem fra Yddin til Nythun.
Heldigvis har vi søde børn som tilbyder assistance med madlavning og indkøb mens Krista er i Saas-Fee og med havearbejde indtil jeg selv er kampklar igen. (Lige nu kan jeg egentlig ikke rigtig forestille mig at jeg nogensinde skulle blive det, men jeg trøster mig med, at sådan føles det også når jeg har hold i nakken eller ondt i ryggen).

Comments:
Hej Thorkild

Fin blog - og skøn "skulderholder" du har monteret.

Hyggetligt med en snak med dig - det er længe siden .

Peder
 
Send en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?