torsdag, maj 24, 2007

 

Krista (farmor) i Saas-Fee





Mens Thorkild plejede sin skulder tog jeg meget tidligt fredag morgen afsted til Saas-Fee.Turen gik glat og Lisa, Eliane og Flemming hentede mig i Sierre tidligt på eftermiddagen. Vi tog i Manor og købte ind og kørte så op til Saas-Fee.





Det blev nogle meget hyggelige dage i Schweiz. Vi gik nogle dejlige ture og så både vilde og tamme dyr, og Lisa nød at sidde i rygsækken på enten Flemmings eller Elianes ryg. Jeg nød også at lege med Lisa hjemme i stuen, og det var dejligt at få en god kontakt med hende, så håber jeg, hun kan kende mig, når de kommer til Danmark i juli. Vejret viste sig fra sin smukkeste side og så er det altså meget svært at tage væk fra bjergene, men afsted måtte jeg ved middagstid
mandag. Hjemrejsen blev lidt langvarig, hvilket ikke mindst skyldtes den offentlige transport i Danmark. Turen fra Kastrup til Hellerup tog en time, men derefter gik det glat.

Comments: Send en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?